یک طلاق دیگر در فوتبال ایران!

گفته می شود علت این جدایی آلوده بودن این فوتبالیست به مواد مخدر است

فوتبال همواره با حاشیه هایش جذاب است و این حرفی به گزاف نیست. ستاره های فوتبال در اقصی نقاط جهان همیشه زیر ذره بین هستند و کوچکترین اخبار حاشیه ای آنان به تیتر اصلی رسانه های عموما ورزشی تبدیل می شود.

به گزارش "تماشاگر" چندی پیش یکی از فوتبالیست های مطرح کشورمان که البته چند سالی است کفش هایش را آویخته و از فوتبال خداحافظی کرده دچار حاشیه ای شد که زندگی شخصی اش را تحت تاثیر قرار داده است.

 

این فوتبالیست مطرح سابق، حدود یک ماه پیش با درخواست طلاق همسرش روبرو شده و با توجه به اینکه در زمان ازدواج حق طلاق را به همسرش داده باید مهریه همسرش را تمام و کمال بپردازد و از او جدا شود.

گفته می شود علت این جدایی آلوده بودن این فوتبالیست به مواد مخدر است و با وجود تذکرات بسیار همسر وی اما او هیچ کاری برای ترک اعتیاد خود انجام نداده است.

گویا مهریه همسر جوان وی که دومین همسر او محسوب می شود 1250 سکه تمام طلای بهار آزادی است و این فوتبالیست توان پرداخت این همه سکه را ندارد.

شنیده می شود عزم همسر این فوتبالیست سابق برای طلاق جزم است. فعلا دادگاه از همسر وی خواسته مدتی به این تصمیم خود فکر کند و در صورت به نتیجه نرسیدن به طلاق اقدام کند.

 نکته:احتمالا پس از انتشار این مطلب برخی از خوانندگان برای ما پیام خواهند گذاشت که این خبر چون اسم و آدرس ندارد خیالی است و برای جذب مخاطب و به اصطلاح یک خبر زرد کلیک خور است اما باور بفرمایید این خبر صحیح است منتهی نام بردن از این زوج برای ما بار حقوقی دارد به همین خاطر است که نمی توانیم نام آنها یا لااقل کدی از آنها را مطرح کنیم ضمن این که این کار از نظر اخلاقی نیز صحیح نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.